Капітальний ремонт двигунів

Ресурс будь-якого автомобільного двигуна визначає придатність і працездатність авто в цілому. Можливість його експлуатації так само залежить від стану двигуна машини. У наші дні існує три види ремонту двигунів японських авто: поточний, середній і капітальний.

При поточному ремонті проводиться часткове розбирання машини із заміною деяких зношених деталей і регулювання вузлів. Середній ремонт – заміна та ремонт вузлів і деталей з більш повним розбиранням машини. При капітальному ремонті – повне розбирання машини і ремонт всіх несправних деталей.

Поточний і середній ремонт двигунів проводиться за наявності таких дефектів: порушення регулювання клапанів; несправності прокладок кришки клапанів і головки блоку; несправності головки блоку; стук корінних і шатунних підшипників; підвищеній витраті масла, пропуску газів; падінні потужності; зниженому тиску масла в системі змащення двигуна.

Капітальний ремонт двигунів. Перед рішенням провести капітальний ремонт двигуна всі його системи проходять ретельну діагностику, яка включає в себе комп’ютерний контроль роботи датчиків і діагностику роботи навісного обладнання. Основні роботи, включаючи ремонт головки двигуна, відбуваються по належній технології та з використанням рекомендованих запасних частин провідних виробників. Такий підхід визначає якість ремонту і дозволяє давати відповідну гарантію. Власне виробництво дозволяє виконувати нестандартні роботи, включаючи відновлення запчастин і аргонове зварювання алюмінієвих деталей.

Перед проведенням роботи з клієнтом попередньо узгоджується вартість і ціна запасних частин. Після завершення робіт відбувається регулювання двигуна і його вихідна діагностика.

ремонт двигателя киев

В процесі роботи двигуна автомобіля, елементи його паливної системи – форсунки (інжектори), паливна рампа, регулятор тиску, випускні клапана двигуна – поступово забруднюються. Цей процес неминучий в будь-якій машині, і при будь-яких умовах експлуатації, навіть при використанні самого якісного бензину для Вашого автомобіля. Якщо промивка інжектора в автомобілі не проводилася своєчасно, то елементи паливного обладнання можуть вийти з ладу, що спричинить їх дорогу заміну.
Основні ознаки, що вказують на забруднення форсунок або інших елементів паливної системи в автомобілі і сигналізують про необхідність промивання інжектора:

  • Затруднений запуск двигуна (як холодного так и горячого); 
  • Збільшена витрата палива; 
  • Погіршилась динаміка розгону автомобіля. 

Для того щоб виключити ці проблеми, обслуговувати паливну систему автомобіля необхідно регулярно і своєчасно кожні 20 000 км пробігу. На СТО Кайзен промивка інжектора автомобілів: Nissan (Ніссан), Mitsubishi (Міцубісі), Mazda (Мазда), Subaru (Субару), Infiniti (Інфініті), Toyota (Тойота), Suzuki (Сузукі) Honda (Хонда), Acura (Акура) – Японія, Hyundai (Хундай), Kia (Кіа) – Корея проводиться за допомогою спеціального професійного обладнання, з використанням тільки високоякісних матеріалів та висококваліфікованими фахівцями.

Наші фахівці проведуть якісний ремонт ДВС будь-якої складності. В автосервісі КАЙЗЕН в Києві є вся необхідна технічна база для проведення діагностики, а також ремонту двигунів. Наші менеджери своєчасно підберуть нові запчастини для ремонту в найкоротші терміни.

2019-06-18T17:50:27+00:00